Давно минули ті часи, коли автовласники мили свої машини ганчіркою і водою.

Неминучою рутиною в ті роки була необхідність постійно приносити воду і тягнути довгий шланг. Професійні мийки високого тиску в даний час використовуються повсюдно, щоб полегшити обслуговування автомобілів.

Безумовно, людина в брудній машині, крім іншого, не викликає симпатії, але набагато гірше, що якщо вчасно не очистити свого «залізного коня», ви ризикуєте отримати не тільки бруд, але і іржу, відчутно допомагає руйнівну дію на авто.

Миттям вручну не вдасться видалити всі забруднення з найдрібніших тріщин. Ситуація ускладнюється тим, що при використанні машини в міських умовах на неї потрапляє величезна кількість хімікатів і бруду, що тільки запускає процеси корозії.

У великому місті восени і навесні використовуються сильнодіючі реагенти для боротьби з льодом на дорогах, який є найбільш руйнівним для автомобілів. Зупинимося на плюсах і мінусах таких агрегатів https://kranzle-russia.ru/oborudovanie/bitovie-moiki/. До їх безперечних достоїнств можна віднести наступні особливості:

  • Висока продуктивність — при певних робочих навичках, весь процес мийки авто займає не більше 10-15 хвилин.
  • Пристрій розроблений таким чином струмені води під високим тиском проникати навіть у важкодоступні місця, такі як решітка радіатора, поглиблення в колісних дисках і інших.
  • Мийка автомобілів здійснюється без прямого механічного впливу на кузов, такий метод очищення мінімізує ризик виникнення тріщин, подряпин і інших дефектів покриття.

Однак, тут не обійшлося і без недоліків — наступних:

  • Якщо ви миєте машину до того, як кузов повністю охолоне, то піна може просто осісти на поверхню, а потім висохнути. Крім того, на кузові часто залишаються плями, які можна видалити тільки за допомогою полірування.
  • Якщо кузов схильний до іржі, є різні відколи й інші дефекти, процес руйнування покриття посилюється, тому очищення під високим тиском можлива, лише при ідеальної рівності покриття.